صفحه اصلی / لایف استایل / پرپشت کردن ابرو در یک هفته

پرپشت کردن ابرو در یک هفته

پرپشت کردن ابرو در یک هفته
  • پرپشت کردن ابرو در یک هفته

    پرپشت کردن ابرو در یک هفته

    پرپشت کردن ابرو در یک هفته | در این مطلب قصد داریم به راه های آسان و راحت برای داشتن ابروهایی زیباتر برای بانوان گرامی باشیم.

    پس اگه شما هم دوست دارین ابروهای زیبایی داشته باشین و به زیباییتون اهمیت میدین تا انتهای با مطلب پرپشت کردن ابرو در یک هفته همراه باشید.

    1. مخلوط روغن های نارگیل و کرچک و آووکادو

    با این دستور العمل ، نه تنها ابروهای خود را تقویت می کنید بلکه آنها را درازتر خواهید کرد. در یک بطری کوچک ، مقادیر مساوی روغن نارگیل و کرچک را با هم مخلوط کنید و سپس 1 قاشق غذاخوری روغن آووکادو را اضافه کنید.

    به مدت 5 دقیقه مخلوط مذکور را به هم بزنید تا به اندازه ی کافی در هم ترکیب شوند. این مخلوط را با استفاده از یک برس ریمل یا انگشتانتان روی ابروهای خود بمالید.

    2. ژل ملایم با ویتامین ها

    این مخلوط به ترمیم و تقویت ابروها کمک می کند و موها را صاف و براق می کند. 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا، 2 قاشق چایخوری روغن کرچک و 2 کپسول ویتامین E. را مخلوط کنید و قبل از خواب ، این مخلوط را با برس یا انگشتان خود بمالید. توجه داشته باشید که صبح حتما آن را بشویید.

    3. آب پیاز

    آب پیاز فولیکول های مو را تغذیه و تقویت می کند، رشد مو را تسریع می کند و به موها درخشش می بخشد. یک پیاز کوچک انتخاب کنید، آنرا ریز و خرد کنید و آب آن را بگیرید.

    آب آن را روی ابروها بمالید و به مدت 5 دقیقه آن را ماساژ دهید. با پاک کننده معمولی و آب خنک آن را بشویید. همچنین می توانید به سادگی ابروهای خود را با یک برش پیاز پاک کنید.

    4. ماسک صورت شیر

    پرپشت کردن ابرو در یک هفته

    شیر حاوی پروتئین ، ویتامین B ، اسید لاکتیک و کلسیم است. ضمن تحریک تولید کلاژن ، موهای شما را ترمیم و محافظت می کند. همانطور که در مطالعات پزشکان و محققان پزشکی نشان داده شده می توانید یک تکه پنبه را در شیر کامل فرو کنید و ابروهای خود را پاک کنید. بگذارید شیر خشک شود، سپس آن را با پاک کننده معمولی خود بشویید.

    5. آب لیمو

    پرپشت کردن ابرو در یک هفته

    لیمو منبع مهمی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که برای تقویت مو و رشد آن بسیار ضروری است. اما در هنگام استفاده از لیمو برای درخشش و رشد ابروها مراقب باشید چرا که آب لیمو در صورتی که به مدت زیادی روی صورت بماند ممکن است سبب پوسته پوسته شدن صورت و اطراف ابروهایتان شود پس در مصرف و استفاده از آن احتیاط کافی را داشته باشید.

    ابروهای خود را با یک تکه لیمو پاک کنید ، چند دقیقه صبر کنید ، سپس با آب آن را بشویید. در روش دیگر ، شما می توانید با استفاده از برش های لیمو و یک چهارم فنجان روغن نارگیل یک ترکیب جدید و مفیدتر ایجاد کنید. مخلوط را به مدت 15 روز در جای خنک قرار دهید ، سپس هر روز قبل از خوابیدن آن را روی ابروهای خود بمالید.

    6. روغن درخت چای یا روغن اسطوخودوس

    پرپشت کردن ابرو در یک هفته

    برای تاثیر قوی تر و همچنین تسریع رشد ابروها ، ما روغن درخت چای یا روغن اسطوخودوس را توصیه می کنیم که به دلیل خاصیت تسکین دهنده، تقویت کننده و مرطوب کننده آنها شناخته شده اند. آنها به بهترین وجه همراه با روغن پایه (نارگیل ، زیتون یا کرچک) استفاده می شوند.

    ابتدا با استفاده از مقادیر کمی روغن ، هر ماده را برای هرگونه واکنش آلرژیک آزمایش کنید. مخلوطی از روغنهای اساسی و پایه درست کنید و به آرامی آن را روی ابروها ماساژ دهید. روزانه این عمل را چندین مرتبه تکرار کنید.

    7. زرده تخم مرغ

    پرپشت کردن ابرو در یک هفته

    زرده تخم مرغ منبع غنی ویتامین ها و پروتئین هایی است که باعث تقویت و ضخیم شدن موهای ابرو و همچنین افزایش رشد آن ها می شود. یک مقدار زرده تخم مرغ را روی ابروها بمالید. آن را برای 15-20 دقیقه بگذارید ، سپس با آب ولرم بشویید.

    8. وازلین

    پرپشت کردن ابرو در یک هفته

    در بسیاری از متون گذشته و همچنین مطالعات پزشکان استفاده از وازلین برای ابروها توصیه شده است. وازلین برای مرطوب کردن و تقویت ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای رشد آنها عالی است و می تواند ظاهر زیباتری به ابروها ببخشد.برای استفاده از وازلین می توانید وازلین خالص را روی ابروها بمالید ،البته دقت داشته باشید که قبل از مالیدن وازلین به ابروها حتما آرایش خود را پاک نمایید.

    همچنین می توانید وازلین را با روغن کرچک ، روغن زیتون ، آلوئه ورا ، روغنهای پایه ی ماساژ یا شیر مخلوط کنید.

    با استفاده از یک برس ریمل پاک ، ابروهای خود را کاملاً با حرکات بالا و پایین شانه کنید ، از بالای بینی خود به سمت گوشه های صورت بروید و دوباره برگردید. در مرحله بعد ، با انگشتان خود به آرامی ابروها را ماساژ دهید. پس از آن ، به حرکات نوازشی شدید ، فشار دادن و فشار دادن پوست بپردازید.

    وازلین را در یک نقطه در وسط ابروها فشار دهید و بدون اینکه انگشت خود را رها کنید ، شروع به انجام حرکات دایره ای کرده و به تدریج شعاع را گسترده می کنید. این کار را بر روی ابروی دیگرتان نیز انجام دهید.

    این ماساژ نه تنها گردش خون را بهبود می بخشد و باعث جذب مواد مغذی می شود بلکه سردرد و خستگی چشم را نیز از بین می برد.

    9. تغذیه مناسب برای رشد ابروها

    پرپشت کردن ابرو در یک هفته

    شما همیشه باید غذاهای سرشار از پروتئین، ویتامین ها و اسیدهای آمینه (مانند آجیل ، گوشت ، مرغ ، ماهی ، میوه ، سبزیجات ، تخم مرغ ، سبزیجات و پیاز) را در لیست تغذیه تان باشد و مورد استفاده تان در طی هفته قرار دهید.

    پروتئین ها و همچنین اسیدهای امینه می توانند به راحتی و البته با سرعت،رشد ابروهای شما را سرعت دهند و در نتیجه ابروهای پرپشت تر و پهن تری داشته باشید.

    و در آخر ، برخی از توصیه های مهم:

    صرف نظر از این که کدام دستور العمل را انتخاب کنید ، حتماً روزانه یا حداقل چند بار در هفته روش های درمانی را اعمال کنید. به این ترتیب ، به زودی ابروهای زیبا و پهن تر و همچنین درخشان تری را خواهید داشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *