صفحه اصلی / لایف استایل / راز زیبایی و جوانی زنان در کشورهای مختلف

راز زیبایی و جوانی زنان در کشورهای مختلف

زیبایی و جوانی
  • راز زیبایی و جوانی زنان در کشورهای مختلف

    اگر چه در خیلی از موارد نوع اقلیم آب و هوایی در زیبایی و جوانی پوست افراد موثر بوده اما به هر حال در هر کشوری به طور معمول افراد برای زیباتر شدن و یا جوان نگه داشتن خود راهکارهایی داشته و به نوعی می توان گفت که راز زیبایی در هر کشوری مختلف است. برای مثال موی صاف و براق در برخی از کشورها به صورت سمبل بوده و در کشوری دیگر اکثر افراد دارای صورتی صاف و آیینه ای هستند.

    جالب است بدانید که پشت اکثر این زیبایی ها رازهایی نهفته شده است که در این مقاله ما قصد داشته از آن ها پرده برداری کنیم! پس اگر شما نیز مایل بوده راز زیبایی و جوانی زنان در کشورهای مختلف را بدانید با ما همراه باشید.

    آشنایی با راز زیبایی و جوانی زنان در کشورهای مختلف

    •ترکیه

    یکی از رسوم بسیار قدیمی که هنوز هم در ترکیه پابرجا بوده حمام ترکیه می باشد. با این حمام علاوه بر آن که پوست صاف و لطیف پیدا شده بلکه به منظور تعریق، منافذ باز پوست نیز باز می گردد.

    در این حمام ها از یک نوع صابون سیاه و خاص استفاده شده که می توان آن را به راحتی در هر جای دنیا و در هر کشوری پیدا نمود، این صابون پوست را به صورت عمیق پاکسازی خواهد نمود و سبب از بین رفتن پوست مرده صورت و بدن و نیز جایگزین شدن پوستی تازه می گردد.

    •اسپانیا

    در اسپانیا یکی از رازهای زیبایی و جوانی پوست خانم ها استفاده از ورقه های نازک سیب زمینی برای از بین بردن تیرگی دور چشم می باشد.

    •کره

    در کره خانم ها برای لطیف تر شدن پوست، صورت خود را با شیر پاک می کنند. برای این کار پنبه ای را به کمی شیر آغشته نموده و به روی پوست صورت می کشند. بعد از 15 تا 20 دقیقه آن را شسته و با کرمی مرطوب کننده پوست خود را مرطوب نگه می دارند.

    •ژاپن

    همان طور که می دانید ژاپنی ها دارای پوستی بسیار صاف و زیبا می باشند. راز این زیبایی استفاده از روغن درخت کاملیا برای رفع چین و چروک، پس از زایمان، جوان سازی و رساندن مواد مغذی به مو و تسکین دهنده سوختگی می باشد.

    ژاپنی ها همچنین در زمان حمام کردن از گیاهان و عرقیات معطر استفاده نموده و حمام کردن را یک نوع مدیتشن دانسته و معتقدند که حمام کردن علاوه بر پاکی جسم به پاکسازی روح نیز کمک می نماید. آن ها در زمان استحمام، وان حمام خود را از آب ولرم و گل و برگ های معطر پر نموده و مدتی در آن مانده تا پوستشان خوش بو و البته لطیف گردد.

    •برزیل

    حتما تا به حال چیزی در مورد اندام برزیلی به گوشتان خورده است، نه؟ می توان گفت که یکی از بهترین اندام های دنیا متعلق به زنان برزیلی می باشد. اما به نظر شما چه چیزی باعث شده پوست آن ها تا این حد صاف و بدون سلولیت باشد؟ واقعیت آن است که زنان برزیلی با کشیدن ماسه به بدن خود، پوست را تحریک نموده و از این طریق باعث از بین رفتن سلولیت ها می گردند.

    •هند

    موی زیبایی زنان هندی را نیز می توان آرزوی هر زنی دانست. راز زیبایی موی زنان هندی در استفاده مداوم از روغن نارگیل می باشد. کافی است شما نیز در هفته یک بار کمی روغن نارگیل برداشته و با آن پوست سر خود را ماساژ داده و شب تا صبح اجازه داده تا روغن بر روی موهایتان بماند. قطعا نتیجه ان را خواهید دید.

    •ایتالیا

    یکی از کارهای جالبی که ایتالیایی ها در راستای زیبایی خود انجام داده استفاده از روغن زیتون برای لطافت لب ها می باشد. با استفاده از روغن زیتون می توان از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری نمود.

    •چین

    چینی ها نیز به واسطه پوست زیبایی که داشته بدون شک معرف حضورتان هستند! چینی ها برای جوان سازی پوست خود مرتب چای سفید مصرف نموده و از این طریق از پوست خود را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

    •هالیوود

    زیبایی و جوانی

    زنان هالیوودی در رژیم غذایی خود کمترین استفاده را از از نوشابه – غذاهای فرآوری شده – فست فودها و گوشت های قرمز داشته و غذاهای دریایی و سبزیجات را جایگزین این مواد مضر می نمایند. همچنین به منظور سم زدایی بدن نیز از آب و آبلیمو استفاده می کنند.

    •استرالیا

    زیبایی و جوانی

    استرالیایی ها معتقد بوده که در جهت تسکین و نیز مرطوب سازی پوست استفاده از ریشه و گیاه بومادران بسیار موثر می باشد.

    •مصر

    زیبایی و جوانی

    در مصر زنان به پوست بدن خود بسیار رسیدگی نموده و یکی از رازهای زیبایی و جوان سازی پوست در مصر استفاده از وان حمام شیر می باشد.

    •شیلی

    زیبایی و جوانی

    زنان در شیلی برای زیبایی و جوانی پوست خود میوه انگور را انتخاب نموده اند که البته باید به این انتخاب آن ها آفرین گفت چرا که آنتی اکسیدان بالای انگور به خوبی آن ها را در برابر پیری و زشتی پوست ایمن می نماید. یکی از بهترین ماسک ها برای شادابی پوست ترکیب آرد سفید و میوه انگور می باشد.

    •ایران

    زیبایی و جوانی

    در ایران از قدیم خانم ها به منظور اپیلاسیون از روش بند انداختن استفاده می کنند. اگر چه رفع موهای زائد با نخ نیز همچون استفاده از موم گرم و سرد بوده اما نخ به هیچ عنوان سبب کشیدگی و شل شدن پوست نمی گردد و از این رو گزینه ای بسیار مناسب جهت رفع موهای بخش های حساس بدن و به ویژه موی صورت و ابرو می باشد و علاوه بر آن در مقایسه با موچین درد کمتری نیز خواهد داشت. در حال حاضر در کشورهای دیگری نظیر کانادا و اسپانیا نیز از این روش برای رفع موهای زائد استفاده می گردد.

    •روسیه

    زیبایی و جوانی

    در روسیه یکی از دلایل داشتن صورتی جوان و شاداب این است که به طور معمول خانم های روسیه ای چندان استفاده ای از وسایل آرایشی نداشته و برای زیبایی پوست خود تقریبا هر روز کفیر مصرف می کنند. این نوشیدنی سرشار از باکتری های پروبیوتیک، کلسیم، پروتئین، ویتامین ها به ویژه ویتامین B و ریزمغذی ها می باشد و به هضم بهتر غذا کمک می کند.

    •نیجریه

    زیبایی و جوانی

    در نیجریه از روغن درخت ساحل به صورت خوراکی در غذا و نیز به عنوان کرم مرطوب کننده پوست استفاده می شود. این شیره در درمان انواع مشکلات پوستی مانند آکنه و اگزما موثر می باشد. در واقع مردم این کشور بعد از جمع آوری میوه درخت ساحل آن را خشک نموده و می جوشانند، روغن جمع شده بر روی سطح آب در واقع همین اکسیر جوانی می باشد. این روغن همچنین برای سرماخوردگی، گلودرد، التهاب پوستی و از بین بردن میکروب نیز بسیار مفید می باشد.

    •آلمان

    زیبایی و جوانی

    برعکس کانادایی ها که چندان به زیبایی پاهای خود توجهی نداشته آلمانی ها به منظور زیبایی پاهای خود از حمام پا استفاده می کنند. منظور از حمام پا قرار دادن هر شب پاها در تشتی از آب ولرم و نمک و روغن های گیاهی می باشد، همچنین بعد از آن نیز برای ماساژ پاها از سنگ پا استفاده نموده و به پاهای خود مرطوب کننده خواهند زد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *