صفحه اصلی / پزشکی / چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟
  • چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    همان طور که می دانید بینی در زیبایی چهره هر انسانی نقش به سزایی دارد. این موضوع باعث شده روز به روز افراد بسیاری با وجود خطراتی که عمل و بیهوشی ممکن است برای هر فردی به وجود آورد خود را به تیغ جراحی سپرده تا از بینی زیبا و متناسبی برخوردار شوند.

    اما واقعیت آن است که جراحی بینی در کنار خطرات و نیز هزینه های بالایی که داشته باز هم ممکن است افراد را به یک بینی با شکل دلخواه نرسانند.

    در این مقاله اما ما سعی نموده راهکارهایی طبیعی و خانگی را برای کوچک تر کردن بینی به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    کوچک تر کردن بینی با ورزش

    یکی از راه های موثر برای کوچک تر کردن بینی، ورزش دادن آن می باشد. در ادامه تمرین هایی برای داشتن یک بینی دلخواه و زیبا را به شما معرفی خواهیم نمود:

    • ورزش برای کوتاه تر کردن بینی

    بر اثر افزایش عمر ، شکل بینی نیز با توجه به ضعیف شدن استخوان ها و نیز غضروف بینی عوض خواهد شد اما به کمک تمرین هایی آسان به راحتی می توان به قوی تر شدن استخوان و غضروف های بینی خود کمک کرد.

    برای این کار انگشت سبابه خود را روی نوک بینی گذاشته و به آرامی به آن فشار وارد کنید. حال همان طور که انگشت شما روی بینی بوده به سمت پایین فشار را منتقل کنید.

    این کار را در هر زمان از روز که زمان داشته اجرا نمایید.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    • ورزش برای کوچک کردن بینی و عوض کردن شکل آن

    اگر از شکل بینی خود راضی نبوده و می خواهید آن را کوچک تر کنید، به کمک انگشت اشاره دو طرف بینی خود را فشار داده و در همین حین با آخرین توان یک بازدم داشته باشید. این کار را 10 تا 15 بار انجام دهید. به کمک این تمرین بعد از مدتی می توانید تغییر شکل بینی خود را احساس کنید.

    تمرین دوم برای کوچک تر کردن بینی این است که در حینی که صورت به شکل ثابت می باشد شروع به چرخاندن بینی کنید.

    برای نتیجه گیری از این تمرین نیز هر روزه و به صورت مرتب آن را انجام دهید.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    •  ورزشی برای صاف کردن بینی

    برای صاف نمودن بینی خود سعی کنید در حین لبخند زدن به کمک انگشتان خود بینی تان را بکشید. با این حرکت عضلات دو طرف بینی شما ساخته خواهند شد. این کار را بهتر است 20 بار در روز و به مدت چند ماه ادامه دهید.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    کوچک کردن بینی با ماساژ

    یکی از موثرترین راه ها برای کوچک تر کردن بینی ماساژ دادن آن می باشد.

    ماساژ بینی همچنین برای درمان سردرد نیز مفید خواهد بود. برای ماساژ دادن بینی، آن را از بخش پل وسطی به دو طرف ماساژ دهید و حواستان باشد که حرکت انگشت ها بر روی بینی دایره ای شکل باشد.

    این کار را 5 تا 7 بار در روز تکرار نمایید.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    خط لبخند خود را از بین ببرید

    نداشتن خط لبخند نیز به کوچک تر دیده شدن بینی کمک خواهد نمود. اگر خط لبخند دارید برای کاهش عمق آن این تمرین را انجام دهید: با هدایت هوا به درون بینی چند ثانیه ای به همان حال مانده تا به خوبی حجم هوا را درون بینی خود احساس نمایید. این تمرین را هر روزه تکرار کنید.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    نفس عمیق بکشید

    نفس عمیق نیز به کوچک تر شدن بینی کمک خواهد نمود.

    برای این کار پس از بستن یکی از حفره های بینی خود سعی کنید که با حفره دیگر تنفس کنید، بعد از هر نفس عمیق نیز برای 3 ثانیه به همان حال باقی بمانید.

    این کار را برای حفره بعدی نیز اجرا نمایید. این تمرین در هر روز 3 بار و در ست های 10 تایی اجرا شود.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    کوچک کردن بینی به کمک نسخه های خانگی

    یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید به منظور کوچک تر کردن بینی از آن استفاده کنید درمان های طبیعی و خانگی می باشد. در واقع برخی از مواد که به راحتی در خانه ها یافت شده این خاصیت را داشته که به کوچک تر شدن بینی کمک خواهند نمود. در ادامه با چند نمونه از این مواد آشنا خواهیم شد:

    •  زنجبیل

    به کمک زنجبیل و آب ماسکی تهیه نموده و آن را بر روی بخشی از بینی گذاشته که قصد کوچک تر کردن آن را دارید و 15 دقیقه منتظر بمانید.

    • یخ

    مسلما یخ جزو موادی است که به راحتی در هر خانه یافت می شوند. شما می توانید یک تکه یخ را در پارچه ای تمیز گذاشته و روی بینی بگذارید. این کار باعث شده بینی پف کمتری داشته باشد. روزی 10 دقیقه این کار را انجام دهید.

    • ماسک خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب

    این ماسک نیز برای کوچک تر کردن بینی فوق العاده می باشد. برای تهیه این ماسک از هر کدام از این مواد یک قاشق برداشته و آن ها را خوب با هم ترکیب کرده و به مدت 30 دقیقه روی بینی بگذارید.

    *حتما پیش از زدن این ماسک بر روی بینی، سطح بینی را کاملا تمیز کنید.
    *در صورت احساس سوزش و خشکی بعد از استفاده از این ماسک از مرطوب کننده استفاده کنید.

    با استفاده یک دوره 10 روزه از این ماسک قطعا به وضوح تغییر را احساس خواهید نمود.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    کوچک تر کردن بینی با آرایش

    اگر قصد رفتن به یک مهمانی مهم را داشته و دوست دارید در این جمع زیبا و بی عیب به نظر برسید و این وسط شکل ظاهری بینی تان به هیچ عنوان باب میلتان نیست توصیه می کنیم به کمک معجزه آرایش، بینی خود را به شکل دلخواه در آورید.

    این روزها یکی از مهم ترین متد آرایشی کانتور کردن صورت می باشد که در واقع باعث شده عیب های صورت شما پوشیده شده و زیبایی های آن بیشتر به چشم بیایند.
    برای کانتور کردن بینی شما بایستی از روشن کننده هایی با رنگ روشن تر از پوست خود و نیز یک رنگ تیره تر از پوست نیز به منظور سایه انداختن استفاده کنید.
    به این صورت که دو طرف بینی را باید تیره کرده و نوکی بینی را روشن تر کنید. در نهایت این مواد را خوب ترکیب کرده تا طبیعی و یک دست جلوه کنند.

    چگونه بینی خود را کوچک و زیبا کنیم؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *